2011. június 21., kedd

2011 június 21.

egy kis diéta csak , mert reggel 3 kaki volt, a kétszersültet nagyon szeretem és az almakompótot is főzött a Pami

a sajtos nő ma kitett magáért (kb 45 eurónyi)

ebből lesz a mai vacsi minesztróne leves

én ezt ugráló várnak hívom és ma is egy jót játszottam rajta

az új mászóka idegen nő feneke nélkül...

én ezt ugráló várnak hívom és ma is egy jót játszottam rajta

papai gépe elromlott teljesen és hirtelen az enyém isilyet csinált, de csak egy kis homok kerülhetett bele

labda leckék

jaki golyópályát készített és mutatja Misunak a ki bejáratokat

igyekszünk a strandra


holnap talán látjuka kisbabát is

Reggel a nagyok az új kártyával kártyáztak

A fiúk megjárták a piacot 2 tele hátizsákkal jöttek haza

még barackot, még barackot...

azután jól reggeliztek

strand előtt keneszkedés

nénje üldözi a gyerekeket a felmosás miatt azután magyarázkodik ahogy szokott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése